یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟
سرخط خبرها

معاون برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش: حقوق معلمان خرید خدمات ماهانه نیست، مبتنی بر عملکرد ماست!

  • کد خبر: ۱۹۳۴۸۴
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
معاون برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش: حقوق معلمان خرید خدمات ماهانه نیست، مبتنی بر عملکرد ماست!
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که چرا به معلمان خرید خدمات حقوق مهرماه پرداخت نشده است، گفت: حقوق معلمان خرید خدمات به صورت ماهانه نیست و مبتنی بر عملکرد ماست.

به گزارش شهرآرانیوز علی فرهادی در پاسخ به معلمانی که می‌گویند از مهر امسال تا امروز یک ریال حقوق و بیمه نداشته‌اند، اظهار کرد: در طرح خرید خدمات آموزشی، با شرکت‌های واسط قرارداد منعقد شده و خدمات از آن‌ها خریداری می‌شود. بر همین اساس، پول برای آن‌ها واریز و توسط شرکت‌ها به معلمان پرداخت می‌شود.

به گفته وی، پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی به این بستگی دارد که چه زمانی در قرارداد با شرکت‌های واسط به حساب آن‌ها پول واریز کنیم. حقوق معلمان خرید خدمات به صورت ماهانه نیست و مبتنی بر عملکرد ماست، یعنی ابتدا باید اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه به وزارت آموزش و پرورش اختصاص یابد و پس از آن در اختیار شرکت‌ها و معلمان قرار بگیرد.

بیمه به صورت کامل انجام می‌شود

فرهادی با اشاره به اینکه بیمه معلمان خرید خدمات طبق قانون کار به صورت کامل انجام می‌شود، درباره استخدام آن‌ها گفت: طبق قانون، تعهدی برای استخدام نداریم، چون اساسا خرید خدمات آموزشی با هدف خرید خدمات از بخش خصوصی به ازای مواردی است که استخدام انجام نمی‌شود.

پیگیری برای تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات

به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، برخی از معلمان خرید خدمات سال‌ها در شغل معلمی مشارکت داشتند، بنابراین تمایل داریم ـ در صورت اجازه قانون و همکاری سایر دستگاه‌ها مانند سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی ـ وضعیت این افراد را به قرارداد کار معین تبدیل کنیم.

قرارداد کار معین بهتر از خرید خدمات است، چون شفاف‌تر بوده و مؤسسات واسطه نیز حذف می‌شوند، همچنین امنیت شغلی معلمان و انگیزه کاری آن‌ها افزایش می‌یابد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->